(tifa) live in the life stream. Sujet: (tifa) live in the life stream. Jeu 21 Jan - 16:23
LOCKHART Tifa
NOM ET PRÉNOM. → Lockhart Tifa, patronyme hérité d'un père absent qui n'a pas grand sens pour elle. Surnom : Tif ou Titi, la cogneuse, Rough Tif... ça dépend de qui l'interpelle surtout. ▬ Lieu de naissance : née à Nibelheim, elle est originaire de cette douce ville aux pieds des montagnes de l'autre côté de la chaîne. ▬ Âge : 20 ans et toutes ses dents, bien qu'on ne puisse pas en dire autant de tous ses adversaires. ▬ Sexe : féminin, grâce et volupté faisant corps avec la force et la robustesse d'un corps rudement sculpté. ▬ Orientation sexuelle : si elle ressent des choses pour la gente masculine, elle ne peut pas nier que les femmes ont elles aussi toute son attention. elle se revendique ouvertement comme étant bisexuelle. ▬ Situation amoureuse : ah l'amour... elle est célibataire et un petit cœur à prendre. ▬ Arme : ses poigns, ses jambes, sa passion et son courage. ▬ Faction : Avalanche, pour sauver Gaïa, toujours. ▬ Profession : propriétaire et gérante d'un petit pub appelé le Seventh Heaven (Septième Ciel) dans les taudis du secteur sept. ▬ Autre : membre originel du mouvement de rébellion du secteur 7, amie d'enfance de Cloud, attachée à la petite fille de Barret. ▬
SON PHYSIQUE ET MENTAL Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent.CAPACITES ET DONS Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent.
Histoire
Ici commence, votre histoire. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent.
TRIVIA → in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent. Fieri, inquam, Triari, nullo pacto potest, ut non dicas, quid non probes eius, a quo dissentias. quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? cum praesertim illa perdiscere ludus esset. Quam ob rem dissentientium inter se reprehensiones non sunt vituperandae, maledicta, contumeliae, tum iracundiae, contentiones concertationesque in disputando pertinaces indignae philosophia mihi videri solent.
DANS LA VIE RÉELLE
☞ Derrière l'écran :Kora Ce que tu aimes: xx Tes connaissances FFVII:xx Code du règlement:xx Comment as-tu connu le forum?xx Rien à déclarer ?xx
Dernière édition par Tifa Lockhart le Mar 26 Jan - 16:34, édité 1 fois |
|
(tifa) live in the life stream. Sujet: Re: (tifa) live in the life stream. Jeu 21 Jan - 16:26hello, désolée du DP les choubidours. c'est juste pour prévenir que je poste ma fiche vide, je sais que c'est mal T-T mais je suis au travail, je voulais juste montrer mon engagement, mon souhait d'interpréter le personnage. ah, et j'ai pas de kit sous la main, mais ça va venir aussi bon et puis au passage celles et ceux qui veulent un lien avec Tifa sont les bienvenus dans mes MP ^^ des bisous |
|
☞ Dispo RP : ✓ Je recherche des RP Who am i !
Feuille de personnage ☞:
(tifa) live in the life stream. Sujet: Re: (tifa) live in the life stream. Jeu 21 Jan - 16:42Alors, avant tout, BIENVENUE ! Ensuite, il n'y a aucune loi ici contre les fiches vides, alors t'inquiète! c'est un forum très chill On a vraiment hâte de lire ta fiche, bon courage, et n'hésite pas a passer sur le discord si jamais tu souhaites venir discuter de lien avec nos membres |
|